Interviu serija: „Serenity Kids' Toddler Formula“.
Sveiki atvykę į mūsų interviu seriją apie „Serenity Kids' Toddler Formula“. Mūsų ekspertai aptars šios formulės naudą ir kaip ji gali padėti jūsų vaiko vystymuisi. Serenity Kids' Toddler Formula yra visavertė, subalansuota mitybos formulė, sukurta specialiai mažiems vaikams. Jame yra būtinų maistinių medžiagų, kurios palaiko augimą ir vystymąsi, įskaitant geležį, kalcį ir vitaminą D. Formulė yra lengvai virškinama ir švelni skrandžiui, todėl puikiai tinka mažiems vaikams, kurie tik pradeda valgyti kietą maistą. Jis taip pat yra hipoalergiškas ir jame nėra jokių dirbtinių skonių, dažiklių ar saldiklių. Tikimės, kad ši serija bus informatyvi ir naudinga renkantis tinkamą mišinį jūsų vaikui. Ačiū, kad žiūrėjote!
Atnaujinta 2022 m. rugpjūčio 4 d 18 minutės skaitymas
Apžvalga
Šiame interviu mes kalbamės apie viską„Serenity Kids Toddler Formula“..
(Naudokite mūsų kodąMHC15% nuolaida užsakant pirmą kartą!)
Atsižvelgiant į dabartinę mišinių atšaukimo ir trūkumo krizę, kaip niekad svarbu, kad kūdikių mišinių gamintojai būtų atsakingi už aukščiausios kokybės maisto produktų gamybą mūsų mažiesiems.
Įkūrėjai Joe ir Serenity Carr yra tėvai ir verslininkai, kurių misija yra sukurti aukščiausios kokybės, daug maistinių medžiagų turintį maistą kūdikiams ir mišinius.
Jų kūdikių pienas gali būti tinkamas ir saugus pasirinkimas jūsų kūdikiui. (Prieš keisdami mišinį, visada pasitarkite su savo pediatru.)
Klausykitės, kad sužinotumėte, kodėl jų formulė yra pranašesnė už daugelį šiuo metu rinkoje esančių prekių ir kokių veiksmų jie imasi, siekdami užtikrinti, kad abonentai galėtų ir toliau užsisakyti, nesibaimindami dėl akcijų problemų.
Taip pat išmoksite atpažinti, kokių ingredientų reikėtų vengti kūdikių mišiniuose ir kodėl.
Jei norėtumėte žiūrėti mūsų pirmąjį interviu su Joe ir Serenity, kad sužinotumėte daugiau apie kitus jų kūdikių maisto produktus apsilankykite čia .
Pabrėžia
- 1:05– Kodėl „SK Formula“ buvo sukurta kūdikiams, o ne tik mažiems vaikams, ir kodėl pasenusios sistemos neleidžia tokioms įmonėms kaip jos tobulėti, kad galėtų parduoti kūdikius iki 12 mėnesių amžiaus.
- 5:18– Kodėl turėtumėte vengti pramoninių sėklų aliejaus mišiniuose ir bet kokiame maiste, kurį siūlote savo kūdikiui.
- 8:23– Labai svarbi priežastis, dėl kurios jie nusprendė į savo formulę įpilti palmių aliejaus.
- 10:56– Kodėl jie pasirinko dumblių aliejų, o ne žuvų taukus kaip pagrindinį šaltinįDHA.
- 13:41 val– Kodėl jie negali sertifikuoti produkto ekologiško, nors kiekvienas ingredientas yra ekologiškas arba sugautas lauke.
- 15:12 val– Aptariame jų tvarų pieno šaltinį ir kodėl tai buvo degtukas, pagamintas danguje.
- 20:11– Kokias sistemas įdiegė SK, kad išvengtų trūkumo ir užtikrintų, kad galėtumėte išlaikyti savo gaminius.
- 12:58 val.– Du dideli skirtumai tarp jų formulės ir daugumos kitų rinkoje esančių produktų
Interviu
Pilnas nuorašas
Osmara ( 00:02 ):
Gerai, sveiki sugrįžę. Labai džiaugiuosi, kad sugrįžote, nes praeitą kartą kalbėjome apie jūsų produktų liniją apskritai ir jūsų maišelius, bet šiandien kalbėsime apie kai ką labai svarbaus. Atsižvelgiant į tai, kas šiuo metu vyksta šioje šalyje, kalbant apie šią krizę, kurią išgyvename, tėvams labai sunku įsisavinti mišinį. Ir jei jie paima į rankas mišinį, jiems kyla klausimas, ar jis užterštas? Ar tai saugu? Ką galime padaryti, kad padėtume savo kūdikiams? Taigi aš tikrai džiaugiuosi, kad mes čia kalbame apie jūsų formulę. Ir aš turiu visokių klausimų, bet įžangoje pasakysiu, kad maitinau savo kūdikį HIPP europietišku mišiniu, iš esmės nuo pat jos gimimo. Ir mes pradėjome jūsų formulę gal prieš mėnesį ir tai buvo sklandus perėjimas.
Osmara ( 01:05 ):
Buvo tikrai puiku ir aš labai džiaugiuosi galėdamas jai duoti ką nors, kas, kaip žinau, neturi abejotinų ingredientų. Nors HIPP buvo mano tyrime, tai buvo geresnis pasirinkimas nei čia, šioje šalyje. Vis dar buvo abejonių keliantys pramoniniai sėklų aliejai ir panašūs dalykai, kuriuos aš tiesiog nemėgdavau jai visą laiką duoti. Taigi sveiki sugrįžę. Pakalbėkime apie visų dalykų formulę. Ir manau, kad pirmas dalykas, apie kurį reikia kalbėti, o tėvams gali kilti klausimas, etiketėje parašyta, kad kūdikių formulė, tiesa? Taigi ką daryti su šešių mėnesių kūdikiais ar net kūdikiais? Kaip galime prie to prieiti? Kada yra geriausias laikas supažindinti su juo mūsų vaikus, ypač dabar, kai kas vyksta?
Džo ( 01:57 ):
Toks geras klausimas. Taigi FDA reguliuoja kūdikių mišinius kaip vieną iš labiausiai reguliuojamų produktų, kaip ir turėtų būti. FDA procesas yra gana senas. Jis buvo sukurtas per 1980 m. Kūdikių mišinių įstatymą ir vėl atnaujintas 1987 m. Tačiau tai buvo paskutinis kartas, kai jis buvo atnaujintas. Taigi jis pagrįstas labai senu mokslu. Jie turi daug archajiškų taisyklių, kurios yra kupinos biurokratijos, todėl labai sunku sertifikuoti mišinius kūdikiams. Taigi daugelis įmonių, tokių kaip mes, išleidžia mišinius ir vadina juos kūdikių mišiniais, kuriuos leidžiama parduoti kūdikiams nuo 12 mėnesių. Turite pasakyti, kad tai yra 12 mėnesių. Taigi mes dar nesame sertifikuoti kaip mišiniai kūdikiams. Taigi mes turime tai vadinti kūdikiu, leidžiama jį rekomenduoti tik nuo 12 mėnesių. Galite pasikonsultuoti su gydytoju ir išsiaiškinti, kas geriausia jūsų kūdikiui. Galime pasakyti, kad suformulavome jį kaip mišinį kūdikiams, todėl jį rėmėme keturių–šešių mėnesių kūdikių mitybos poreikiais.
Ramybė ( 03:00 ):
Paprastai tai yra tada, kai mama gali grįžti į darbą, o daugelis mamų, kurios jį atpratina, dažnai būna maždaug tuo laikotarpiu.
Džo ( 03:08 ):
Mes kuo labiau suderinome motinos pieną. Tiesą sakant, jis panašesnis į motinos pieną nei bet kuris kitas kada nors sukurtas mišinys. Mūsų mokslininkai visame pasaulyje perskaitė daugiau nei 200 tyrimų apie motinos pieną. Jie įvertino šimtus ingredientų, kad jie kuo tiksliau atitiktų motinos pieno mitybos profilį. Taigi tai yra viena iš priežasčių, kodėl mūsų mišinyje yra tiek daug unikalių ingredientų, nes mes pradėjome nuo nulio nuo tikrojo motinos pieno pagrindo. Labiausiai maistinių medžiagų turintys ingredientai ir sudėkite juos į mūsų A2 žolele maitinamą nenugriebto pieno mišinį. Taigi jis priskiriamas mažiems vaikams. Taigi, žinote, tai šiek tiek glumina tėvus, bet jei atliksite savo tyrimus, mes patenkinsime 29 maistines medžiagas, kurių reikalauja FDA. Visos mūsų sudedamosios dalys turi tam tikrų įrodymų visame pasaulyje, kad jos yra saugios kūdikiams. Taigi tai yra Europos standartas. Jei mes būtume Europoje, ar jūsų ingredientai pripažinti saugiais, sako Europa? Ar atitinkate mūsų maistinių medžiagų profilį? Jei taip, jūs tapsite mišiniu kūdikiams. JAV tai yra pirmieji du žingsniai, bet tada jūs turite baigti kūdikių maitinimo studijas, kurios trunka trejus metus ir daug milijonų dolerių. Ir tai yra etapas, kurio mes dar nebaigėme. Ir mes iš tikrųjų pasisakome už tai, kad būtų pašalinta kaip kliūtis patekti į rinką, kuri sukėlė šią formulės krizę
Osmara ( 04:26 ):
Sutiko šimtu procentų. Taigi iš esmės jūs suformulavote mišinį turėdami omenyje kūdikius, o tai reiškia, kad mitybos profilis yra, tačiau biurokratija neleidžia jums jo parduoti kaip tokį. Taigi mes kalbėjome apie tai paskutiniame pokalbyje, ką gali padaryti tėvai, ką jūs, vaikinai, galite padaryti, tai paimti mišinį arba mitybos etiketę, visą informaciją, pasikalbėti su savo pediatru ir pasakyti: štai ką aš noriu duoti. Mano kūdikis. Ar viskas gerai? Tai yra ingredientai. Ką tu manai? Tada pasikalbėkite su savo pediatru ir pažiūrėkite, ką jie sako.
Džo ( 05:06 ):
Turime vieną puslapį, kurį galime atnešti savo pediatrui, kuriame pateikiama visa informacija ir jos palyginimas su kitais mišiniais, motinos pienu ir pan. Taigi nedvejodami susisiekite su mumis ir mes atsiųsime jums tą vieną puslapį.
Osmara ( 05:18 ):
Man patinka tai. Man patinka tai. Gerai. Serenity kids, jūsų svetainė, serenity kids.com. Puikus. Turiu, pakuotė čia. Pakalbėkime apie tai. Taigi jis pagamintas su mano mėgstamiausiu, be kukurūzų sirupo, be rafinuoto, be ryžių ar kukurūzų sirupo, be glitimo ir be pramoninių sėklų aliejų. Pakalbėkime šiek tiek apie tai, kas yra pramoniniai sėklų aliejai ir kodėl mes nenorime, kad jie būtų mūsų kūdikio mišiniuose?
Ramybė ( 05:45 ):
Taip. Taigi pramoninės sėklos turi ilgą istoriją ir iš esmės yra pramoninės atliekos. Daugeliu atvejų tai yra maisto perdirbimo produktai, o tam tikri augalai auginami kaip pramoninis sėklų aliejus. Jie yra labai rafinuoti, balinti ir dezodoruoti. Juose yra visokių chemikalų, tirpiklių ir visokių dalykų, kad būtų lengviau skysčiai, kad būtų stabilesni. Taigi jie gali stovėti lentynoje ir nesugadinti, kol iš tikrųjų apkarsta, jie tiesiog nekvepia, nes yra dezodoruoti. Taigi jie pilni tik blogųjų riebalų, tiesa? Transriebalai yra blogi riebalai. Juose to nėra, bet jie nėra itin sveiki riebalai ir labai uždega organizmą. Tačiau nuo tada, kai pradėjau gaminti formules, sužinojau, kad jas tikrai lengva naudoti gamyklose. Taigi mūsų riebalai, kuriais aš labiausiai didžiuojuosi, atvirai kalbant, mūsų formulėje naudojame aštuonis skirtingus riebalų šaltinius ir daugelis jų yra kieti, pusiau kieti, lipnūs, hm, savotiškai t ateiti į šiuos milžiniškus tūkstančius svarų kuponus, kurie yra su šiuo mažu vakuuminiu daiktu.
Ramybė ( 06:58 ):
Juos reikia išlydyti arba iškasti didele mentele. Su jais kažkaip sunkiau dirbti. Ir tai padeda jiems būti maistingesniems. Be to, jie yra brangesni. Taigi mūsų formulė yra pati geriausia formulė planetoje iš visų, kurias iki šiol mačiau, ir riebalų, neturinčių pramoninio sėklų aliejaus ir visa tai, šis platus riebalų rūgščių asortimentas, nes, žinoma, motinos piene yra. didžiulis asortimentas įvairių rūšių riebalų, riebalų rūgščių, daug sočiųjų riebalų. Pramoniniai jūros aliejai tiesiog neturi tokios maistinės medžiagos.
Osmara ( 07:37 ):
Tai puiku. Ir tiek daug tėvų gali nežinoti, ką pateiksime pavyzdžių, kas yra pramoniniai sėklų aliejai? Ką jie gali atpažinti mitybos etiketėje?
Ramybė ( 07:46 ):
Tai būtų rapsų aliejus. Tai būtų dygminų aliejus, saulėgrąžų aliejus, rapsų aliejus ir vynuogių sėklos. Yra ilgas, ilgas jų sąrašas. Eikite į „Google“, pramoninius sėklų aliejus ir jie visi yra ten. Daugumoje jų yra žodis sėkla.
Džo ( 08:04 ):
Lengviau pasakyti, ko nėra. Yra mažiau aliejų, kurių nėra. Taigi šie aliejai yra kokosų aliejus, alyvuogių aliejus, avokadų aliejus, dumblių aliejus ir bet kokie gyvūniniai riebalai, tokie kaip sviestas, ghi, vištienos riebalai, ančių riebalai...
Ramybė ( 08:20 ):
Naudojame kokosų sviestą.
Osmara ( 08:23 ):
Taigi aš žiūriu į jūsų sudedamąsias dalis ir jūs turite išrūgų baltymų, aukščiausios kokybės pirmojo spaudimo alyvuogių aliejaus, kokosų aliejaus, palmių aliejaus ir kakavos sviesto. Hm, tada jūs turite dumblių aliejų, skirtą DHR, tiesa? Netrukus turėjau klausimą apie tai, bet dabar kalbame apie aliejų. Manau, kad šiuo metu palmių aliejus ir tvarumas yra labai svarbūs. Ką galite pasakyti apie palmių aliejaus vaidmenį jūsų gaminyje?
Ramybė ( 09:03 ):
Ilgai galvojome apie palmių aliejų, kaip ir su daugeliu čia esančių ingredientų. Ir iš esmės kiekvieną kartą susidurdavome su sprendimu, sunkiu pasirinkimu, pavyzdžiui, palmių aliejaus pasirinkimu, įtraukti jį ar ne? Grįžome prie to, kas geriausia kūdikiams. O palmitino rūgštis yra labiausiai paplitusi riebalų rūgštis motinos piene. O palmių aliejus yra vienas geriausių palmitino rūgšties šaltinių, išskyrus pramoninius sėklų aliejus. Taigi turėjome pasirinkti, ar palmitino rūgštį norėjome rasti palmių aliejuje, ar tam norėjome naudoti pramoninį sėklų aliejų? Dabar jūs ir aš žinome, kad buvome antipramoniniai sėklų aliejai. Naudojome palmių aliejų, bet jis gaunamas iš tvarių šaltinių. Sertifikuota iš tvarių šaltinių. Ir tai buvo labai svarbu mums kaip tėvams ir kaip draugams.
Ramybė ( 09:53 ):
Ir yra labai maža suma. Palmių aliejaus procentas. Taip pat, mano nuomone, yra mitas, kad palmių aliejaus laikotarpis yra blogas kūdikiams. Ir neturėtų būti dedama į formulę dėl to, kaip ji virškinama. Tie tyrimai buvo atlikti dar ketvirtajame, šeštajame ir šeštajame dešimtmetyje. Ir jie buvo daromi pagal formules, kuriose iš tikrųjų buvo labai didelis palmių aliejaus procentas. 60% riebalų buvo palmių aliejus. Taigi nuo to laiko tikrai nebuvo atlikta tyrimų, rodančių mažesnes sumas. Bet kadangi esate vaiko mama, valganti mūsų produktą, taip, nepatyrėte nepageidaujamų reakcijų. Ir mes turime daug tikrai teigiamų atsiliepimų ir mes, turiu galvoje, ne visi, kurie perka mūsų produktą ar pasakoja, koks jis nuostabus, palieka tikrą apžvalgą. Sulaukiame daug el. laiškų, daug komentarų apie kūdikio virškinimą ir tokių dalykų kaip: „Oi, su šiuo kitu mišiniu nesisekė taip gerai“. Ir dabar mano vaikai puikiai išmato, turiu omenyje, tai gera žinia.
Osmara ( 10:56 ):
Taip tai yra. Tai puiki žinia. Taigi, apibendrinant, pagrindiniai formulių gamintojai renkasi naudoti daug pramoninių sėklų aliejų, nes, kaip sakėte, tai yra ekonomiška. Verslo požiūriu. Ir tai daug lengviau maišyti su visais kitais ingredientais.. Taigi tai, kad jūsų riebalų šaltiniai reikalauja daugiau perdirbimo, iš tikrųjų yra geras ženklas, nes tai rodo, kad jie nėra tokie denatūruoti. Jis yra visapusiškesnis, o ne išvalytas ir apdorotas. Ir vėl tai, ką sakėme apie tai, kad pramoniniai sėklų aliejai yra uždegiminiai. Žinote, kad ir kiek uncijų per dieną kūdikis gimdo, tai gali būti dar viena priežastis, kodėl jam gali sutrikti virškinimas, o tėvai to net nežino. Taigi turime ypač sveikų riebalų šaltinių, o DHR yra labai svarbūs besivystančių kūdikių nervų sistemai ir jų smegenims.Man buvo įdomu, kas lėmė pasirinkimą pasirinkti dumblių aliejų, o ne žuvų taukus? Kas tave privedė prie to?
Ramybė ( 12:15 val. ):
Taip, mes iš tikrųjų vienas iš mišinių, kuriais maitinau Belą, kai ji buvo kūdikis, buvo Sammy pienas ir jie naudojo žuvų taukus. Taigi aš savotiškai planavau naudoti žuvų taukus, arba tai buvo mano mintyse, nes žinojau, kad noriu puikaus DHR šaltinio. Tačiau daktarė Sarah Valentine, kuri buvo mūsų mokslininkė už šį projektą, pasakė: „Žinote ką, todėl, kad tų žuvų organizme yra toks didelis DHR, jos valgo dumblius.“ Jis apskritai gaunamas iš dumblių. Ir aš taip pat žinojau, kaip mažylio mama, kuri gėrė žuvų taukais praturtintą mišinį, jis nėra toks geras.
Ramybė ( 12:58 ):
Taigi nusprendėme, kad naudosime žuvų taukus, nebent rastume tikrai puikų dumblių aliejaus šaltinį. Ir žmogau, mes tikrai tai padarėme. Mes nustatėme, kad laukinių dumblių aliejus, gautas prie Kanados krantų, yra labai švarus. Ir mums teko dirbti su gamykla. Jie niekada anksčiau nenaudojo dumblių aliejaus, kaip galite įsivaizduoti. Taigi mes tai padarėme, kai jie įdeda jį viename iš vėlesnių proceso etapų, kad jis per daug neiškeptų, kad kvapas ir skonis išliktų gana švelnus pačioje formoje.
Džo ( 13:41 val ):
Laukinių dumblių aliejus taip pat yra vienas iš dalykų, dėl kurių mes nesame visiškai sertifikuoti ekologiški. Negalite gauti USDA ekologinio sertifikato laukiniams dalykams. Jie sertifikuoja tik užaugintus produktus, kad galėtų kontroliuoti sąnaudas. Taigi, žinote, tas pats su mūsų, mūsų laukine lašiša. Mūsų kūdikių maisto linijoje yra lašišos produkto, kuris taip pat negali būti sertifikuotas ekologiškas, nes jis yra laukinis. Ir vėlgi, tai buvo vieta, kur mes naudojame prastesnės kokybės DHR ir gauname šį sertifikuotą ekologišką produktą? Arba mes pasirenkame tai, kas sveikiausia kūdikiams, ir atsisakome to sertifikato. Mes nusprendėme tai padaryti ir papasakoti istoriją ir žinote, visi produktai yra ekologiški. Jie tiesiog nėra sertifikuoti, nes visų dumblių, kuriuos galite sertifikuoti, negalite sertifikuoti laukinių, nes jie nesugalvojo, kaip tai padaryti.
Osmara ( 14:24 val. ):
Taip. Na, ačiū, kad iškėlėte tai. Nes to norėjau paklausti. Taigi. Pastebėjau, kad viskas, kas nurodyta ingredientuose, yra ekologiška, tačiau tai nėra sertifikuota ekologiška. Taigi manau, kad tai pamoka man pačiam ir kitiems tėvams. Kartais galiu pabandyti būti per trumparegis ta prasme, kaip, viskas turi būti sertifikuota ekologiška. Bet tada yra tiek daug kitų veiksnių, kurių mes nematome. Ir tu apie tai negalvoji. Ir ačiū, kad pasvėrėte, žinote, kuria kryptimi norėjote eiti. Kartais sprendimas, kuris naudingas galutiniam vartotojui arba verslui, nebūtinai atitinka tai, kas naudinga galutiniam vartotojui. Ir aš žinau, kad jūsų misija pirmiausia yra kūdikiai.
Osmara ( 15:12 val ):
Ačiū už tai, nes mums reikia daugiau jūsų. Mums reikia daugiau tokių įmonių rinkoje.Taigi pakalbėkime apie jūsų A2 pieno šaltinįir mes galime pamėgti „geek out“ – A2 prieš A1 ir visa kita. Tačiau labai norėjau pasidalinti su tai žiūrinčiais tėvais, kad bendradarbiavote su tikrai šauniu ūkiu JAV. Jie užsiima regeneracine žemdirbyste. Ir jei jūs, vaikinai, nežinote apie regeneracinį žemės ūkį, kuris yra kita jūsų misijos dalis, tadaklausytis kito interviukad mes padarėme, ir Joe gilinasi į tai. Bet pakalbėkime šiek tiek apie tai. Jūsų tikrojo pieno kokybė ir kodėl jis gali būti pranašesnis už daugelį šiuo metu esančių dalykų.
Džo ( 16:01 ):
Taigi Aleksandro šeimos ūkis buvo vienas iš raktų į šį produktą (formulę). Žinojome, kad tai bus pienas. Pagrindas yra tam tikras pienas, nesvarbu, ar ožkos, ar karvės pienas. Ir norėjome, kad tai būtų geriausios kokybės pienas. Ir ypač norėjome turėti A2, beta kazeino baltymą, apie kurį pakalbėsime po minutės. Taigi buvome tikri, kad galėjome rasti tinkamą kokybę, tinkamą tiekimą, reikalingus kiekius ir kokybės standartus, kurių reikalauja formulė. Ir visa tai išsipildė su Aleksandro šeimos ūkiu, šiuo nuostabiu šešių kartų šeimos ūkiu pačiame šiauriniame Kalifornijos pakraštyje. Gražus, gražus ūkis, seniai atsinaujinantis ūkis.
Džo ( 16:52 val ):
Jie buvo pirmasis ūkis Amerikoje, kurį Savory Institute pripažino kaip regeneracinį. Taigi jie tai darė 20 metų, kol atgimimas buvo net terminas, kai jie atkūrė savo žemę augindami karves. Jie laikosi kelių rūšių melžiamų karvių, mėsinių karvių, vištų ir kai kurių pasėlių, ir jie viską suka. Ir tai visai gražus planas, kur jie valdo žemę taip, kad atsinaujintų. Jie didina dirvožemį ir mikrobų augimą. Jie mažina nuotėkį, sulaiko anglį. O pieno kokybė tokia aukšta. Ištyrėme jo mitybą ir nustatėme, kad nereikia dėti tiek daug kitų vitaminų, nes jis jau buvo toks kokybiškas, o skonis ir kvapas, apie kurį užsiminėte, kyla iš to pieno, nes tai yra žole šeriami gyvūnai. .
Džo ( 17:45 ):
Jie gyvena pagal jiems skirtą gyvenimo būdą. Jie laikosi bandomis ant žolės tikrai gerai tvarkomoje žemėje ir gamina šį tikrai nuostabų A2 nenugriebtą pieną. Ir žinote, mes naudojome nenugriebtą pieną, daugumą kitų mišinių, beveik visuose kituose mišiniuose naudojamas liesas pienas. Jie ima neriebų pieną, kuris yra pigesnis ir lengviau gaunamas. Ir tada jie prideda riebalų atgal su šiomis pramoninėmis sėklomis. Taigi, mes laikėme visus pieno riebalus. Kurioje buvo daug žalios, pagrindinės mitybos. Ir tada, kaip minėjome, papildėme kitais riebalais, bet išėjome į šį tikrai nuostabų vaizdo įrašą mūsų svetainėje apie ūkio istoriją ir
Osmara ( 18:24 val ):
Taip, mačiau. Puikus video.
Džo ( 18:29 val ):
Visa mūsų komanda, visą laiką, kai ten buvome, buvo labai geri.
Ramybė ( 18:32 val ):
Prisimenu, kai pirmą kartą su ja kalbėjausi, aš, Džo, Stefanija ir Bleikas, ir mes bendravome su mastelio keitimu. COVID ką tik prasidėjo. Taigi, mes bandėme išsiaiškinti, kaip naudoti priartinimą. Ir kažkuriuo momentu mes su Stephanie verkėme, nes buvome tokie laimingi, kad radome vienas kitą, nes jie norėjo padėti sukurti geresnę formulę ir sugalvoti, kaip tai padaryti, nes žinojo, kad dauguma formulių buvo nešvarios, tiesa. . Pilna nešvarumų ingredientų, bet tai tiesiog nebuvo jų dalykas. Jie yra pieno gamintojai. Ir tada ji girdėjo mus per podcast'ą prieš daugelį metų, tada mes susisiekėme, ir tai buvo tokie gražūs, stebuklingi santykiai, kai mūsų abiejų širdys buvo patenkintos kurdami tai, ką mokame padaryti tikrai labai gerai. , tai tik pakelia kūdikių sveikatą visur.
Osmara ( 19.20 val. ):
O, aš tai myliu. Man patinka tai. Aš tai minėjau prieš mums pradedant interviu, bet žinote, mes ką tik perėjome nuo HIPP prie jūsų. Ir vienas dalykas, kurį pastebėjau atidaręs skardinę, yra tai, koks šviežias kvapas, palyginti su HIPP. Ir manau, kad tai grįžta prie to, ką tu dabar sakei, Džo, apie pieno kokybę. Tačiau taip pat manau, kad tėvams svarbu suprasti mišinių kūdikiams gaminimo procesą. Jie pradeda nuo nugriebto pieno, nuvalo riebalus, o tada įpila pramoninio sėklų aliejaus. Taigi kvapo skirtumas buvo tik žmogus. Turėjau pasakyti savo vyrui: „Ash, ateik čia. Jūs turite tai užuosti.
Osmara ( 20:11 ):
Tai kaip naktis ir diena. Pažiūrėkime, manau, kad mes kalbėjome apie visus pagrindinius ingredientus. Turiu galvoje, koks puikus profilis. Puikūs ingredientai, ekologiški patikimi šaltiniai, švari etiketė, projekto grynumo apdovanojimas, o tai, jei norite sužinoti daugiau apie švarios etiketės projektą,mes taip pat kalbėjome apie tai paskutiniame pokalbyje. Manau, kad mano klausimas yra toks: man kaip mamai ir kaip mamai palaikyti, būdamos geriausiomis mamomis, jos gali būti, labai džiaugiuosi, kad galite pateikti tai rinkai tokiu metu kaip dabar, kur visi tik kraustosi. Tiekimo grandinės problemos sukėlė šią puikią katastrofos audrą. Taigi mano klausimas yra toks: ar turite sistemas, kurios apsaugotų nuo to, kad taip nutiktų su jumis, su jūsų formule ir užtikrintumėte, kad šeimos, kurias aptarnauja jūsų produktai, gali pasitikėti, kad galėsime rasti jūsų produktus ilgalaikis?
Ramybė ( 21:29 val ):
Taip. Taigi tai buvo didelis mano rūpestis. Tiesą sakant, kai pradėjome pardavinėti šią formulę, turėjau didelį susitikimą su visais. Man atrodė, gerai, vaikinai, retkarčiais gali pritrūkti jautienos maišelių. Retkarčiais galime pritrūkti pūslių. Jokiu būdu negalime to pritrūkti. Tai vienintelis kūdikio maistas. Vienintelis dalykas, kurį jie valgo daugeliui kūdikių. Taigi tai nėra išeitis. Ką turime padaryti, kad išlaikytume savo pasiūlą? Ir tai nebuvo lengva. Mūsų pardavimai skirti stogui, tiesa? Sunku rasti laiko gamybos linijoje, bet aš jums pasakysiu, mūsų gamykla yra Ohajo valstijoje. Ir tai yra švariausia gamykla, kurioje esu buvęs savo gyvenime. Galite valgyti nuo grindų, tiesiogine prasme valgyti nuo grindų.
Ramybė ( 22:16 ):
Jie turi batų gaudymo programą, pagal kurią net negalite išnešti batų iš gamyklos. Lyg jie būtų dėvimi tik ten. Ir taip yra, jis yra labai švarus. Tai visiškai nauja. Tai dvejų ar trejų metų senumo įrenginys. Taigi tai yra naujausia technika. Tai geriausias šalyje. Ir jie tikrai sunkiai dirba, kad paimtų. Jie jau tikrai puikiai valdo kokybės kontrolę ir dar labiau ją padidina, atsižvelgiant į visas naujienas. Jie tiria kiekvieną problemą, kuri vyksta kitose gamyklose. Jie pasirūpina, kad pagerintų savo kokybės protokolą, kad iš pradžių nekiltų šios problemos. Jie turi geresnes kanalizacijas. Jie turi geresnes oro ištraukimo ir oro srauto sistemas. Jie tiesiog turi, jie turi geriau viską. Taigi pati mūsų gamykla yra nuostabiai švari, aš jaučiuosi tikrai labai stipriai ir esu pasiryžęs siekti puikios kokybės.
Ramybė ( 23:05 ):
Ir aš žinau, kad jie gali mums padėti tai pasiekti. Tiekimo grandinės požiūriu. Tai nebuvo lengva. Turime visus šiuos naujus klientus, tiesa? Taigi mes padarėme tikrai gerą darbą išlaikydami pasiūlą, o naujiems klientams stengiamės kuo greičiau įtraukti kuo daugiau jų. Mes pakeitėme internetinį pardavimą į prenumeratą tik tiems kūdikiams, kurie yra jų vienintelis maistas, tiesa. Visų pirma norime apsaugoti tuos klientus. Taigi parduodame internetu daugiausia prenumeratoriams. Šiuo metu dirbame, kad tai būtų vienkartinė.
Džo ( 23:40 val. ):
Pirmiausia apsaugokite mūsų prenumeratorius, kad gautumėte formulę ir tikrai visus mūsų produktus. Kaip ir tada, kai mums trūksta, sulaikome tam tikrą sumą savo abonentams, nes žinome, kad jie yra labiausiai atsidavę. Jie, žinote, akivaizdžiai pasikliauja produktu. Taigi, net ir dėl padidėjusio augimo trūkumo, mūsų prenumeratorių atsargos vis tiek nepasibaigė. Ir iš tikrųjų dabar vėl turime atsargų neprenumeratoriams. Taigi jūs vis tiek galite eiti ir galite nusipirkti.
Osmara ( 12:09 val. ):
Tai tikrai puiku. Nes žinau, kad kai kurie kiti nauji žaidėjai rinkoje turėjo nustoti priimti naujas prenumeratas.
Džo ( 12:20 val. ):
Taip. Niekada nenustojome priimti. Sulaikėme pakankamai, kad žmonės galėtų prisijungti prie naujų. Dabar be prenumeratos galite įsigyti ir vieną kartą. Bet jei nerimaujate dėl trūkumo, būdas įsitikinti, kad jį išlaikysite, yra būti vienu iš mūsų prenumeratorių. Ir tada jūs tikrai gausite geriausią kainą. Tai didžiausia nuolaida.
Ramybė ( 12:37 val. ):
Ir tada mes taip pat parduodame mažmeninėje prekyboje. Taigi „Whole Foods“ ir „Sprouts“ yra du dideli mūsų klientai. Mamoms, kurios galbūt naudoja tai kaip priedą, kurios tik retkarčiais, tiesa. Tai paprasta vieta, kur ją paimti.
Osmara ( 12:49 val. ):
Taip. Fantastinis. Ar yra dar kažkas, ką norėtumėte, kad mamos ir tėčiai tai žiūrėtų?
Džo ( 12:58 val. ):
Dar du dideli mūsų formulės skirtumai. Vienas iš jų buvo folio rūgštis. Be to, visi Europos prekių ženklai vis dar naudoja folio rūgštį, sintetinę folio rūgštį. Nori apie tai pasikalbėti?
Ramybė ( 25:10 ):
Taigi, žinote, aš čia galiu būti labai nerimtas, bet aš neužmigsiu visų kalbėdamas apie epigenetiką ir genetiką, o žmones, kurie turi, galbūt negirdėjote, apie MTHFR genetinę mutaciją, kuri daug mūsų gyventojų Jungtinėse Valstijose turi 40 proc. Dėl to kepenims sunku perdirbti nemetilintus B grupės vitaminus. Taigi sintetinė folio rūgštis yra vienas iš tų nemetilintų B grupės vitaminų. Turiu vieną iš mutacijų. Joe turi vieną iš mutacijų. Taigi mūsų dukra greičiausiai tokį turės. Ir aš norėjau įsitikinti, kad ten neturime jokios sintetinės folio rūgšties. Taigi perkame folatą, kuris 20 kartų viršija sintetinės folio rūgšties kainą. Mūsų tiekimo grandinės direktorius atsakė: „Ar tikrai norite, kad tai nusipirkčiau? Lyg man gali prireikti jį išsiųsti šarvuota mašina.
Ramybė ( 26:01 ):
Nesu tikras, kaip tai veiks. Ar net galime sau leisti tai padaryti? Teisingai. Bet man tai buvo tikrai svarbu. Taigi mes naudojome folio rūgštį ir metilkobalaminą kitam B grupės vitaminui. Tai metiluota versija. Nes žinojau, kad tiek daug kūdikių valgys jį. Tų vitaminų apdorojimas iš tikrųjų gali būti žalingas, jei turite MTHFR mutaciją. Be to, visas folio kiekis gali kauptis kepenyse ir sistemoje ir laikui bėgant būti toksiškas. Taigi tai mane tikrai išgąsdino. Ir aš žinojau, kad esu tam įsipareigojęs. Be to, tiek daug natūralių vitaminų formų, kiek galime, žinote, ten yra keletas sintetinių formų, nes kai kurios iš natūralių tiesiog nėra stabilios kambario temperatūroje arba negali būti apdorojamos perdirbant ar panašiai. dalykas. Kur tik galėjome, naudojome natūralią vitaminų formą, natūraliausias formas. Ir tai yra kažkas, ko ilgalaikėje perspektyvoje noriu įgyti dar geriau ir padėti sukurti geresnių šių vitaminų šaltinių tiekimo grandines.
Ramybė ( 27:08 ):
O, mes taip pat turime skaidulų, o tai ne visi daro, ir tai nėra daug skaidulų, tiesa. Dėl to jūsų vaikas neapsunkins, bet jo pakaks ląstelienos, kad pamaitintų mažą žarnyno florą. Žarnyno mikrobiomas yra toks svarbus dalykas. Taigi mes naudojame prebiotikus, naudojame topinambus ir kai kuriuos tuos sacharidus, kurie tikrai padeda sukurti puikų mikrobiomą.
morkos kūdikis vedė nujunkymą
Džo ( 27:29 val ):
Tai kažkas, ko turi motinos pienas, dauguma mišinių pamiršta pridėti. Jie sako, kad jie yra kaip motinos pienas, bet tada jie palieka šį pagrindinį makroelementą. Taigi mes esame vieni iš nedaugelio, kurie taip pat turi.
Osmara ( 27:39 ):
Tiesa. Taigi, kai kūdikiai geria šį mišinį, jie maitina savo gerąsias žarnyno ligas ir savo mikrobiomą palaiko puikią formą. Manau, kad apie tai kalbėjome praėjusį kartą, bet esu pamišęs dėl žarnyno sveikatos dėl savo žarnyno sveikatos problemų. Taigi, ši maža mergaitė, mano dukra mėgsta raugintus kopūstus. Taip. Kad jie galėtų jus rasti, jei norite užsiprenumeruoti formulę, darykite tai tiesiai iš svetainės. Jei norite tiesiog, išbandykite, eikite į „Whole Foods“. O kas tada buvo tas kitas Sproutsas? Sakei „Amazon“…
Džo ( 28:18 ):
Sproutsas, Wegmansas, Fredas Meyeris. Netrukus paleidžiame HEB.
Osmara ( 28:21 ):
Pagrindiniai. Klesti rinka?
Džo ( 28:24 val ):
Taip. „Trive Market“ taip. Tada „Amazon“ ir mūsų svetainė myserenitykids.com.
Osmara ( 28:32 val ):
Fantastinis. Gerai. Sėkmės jums, vaikinai, su visais šiais dalykais ir tiesiog labai ačiū, kad rūpinatės, ir žinote, kad jūs esate tėvai ir verslo savininkai, bet labai ačiū, kad rūpinatės kokybe ir galutiniai rezultatai su viskuo, ką jūs gaminate.
Džo (28:51):
Žinoma. Labai džiaugiamės, kad galime pamaitinti jūsų kūdikį.
Serenity (28:53):
Tiesa? Pradžiugina mano širdį.
Osmara (28:55):
Puikus. Na, ačiū, vaikinai, kad šiandien prisijungėte prie manęs, ir pažiūrėkime, kitą kartą sutiksime jus. Kitą kartą, vaikinai, išleisite naują produktą. Noriu išbandyti ir išbandyti.
Dalykitės Su Savo Draugais: